вторник, 2 декабря 2008 г.

***

Եթե հոգեկան քաղցս երկար շարունակվի,
ես մի օր կուտեմ գլուխս,
հետո գլխիս կտամ,
գլխիս կտաս,
գլուխս կտանք…
Գլուխ գլխի կտանք,
պիտի լինի, որ տանք…

Գլուխ պահելն ավելորդ ճոխություն է…
դեռ էն գլխից…
Գլխացավ:
Գլուխջարդոցի:

Կնոջը գանգոսկրից չստեղծեց…
Ուղղակի գլուխ չդրեց.
չկար, որ դներ…

Գլխից ներքև քաոս է,
գլխից վերև քաոս է,
քաոսը սև է
(սևը ձգտում է դեղինի),
քաոսում ապրում են բվեճները`
հյուծված,
թոքախտավոր,
երջանիկ,
գիժ,
ծուռ
ու թաց:
Գլուխդ առ ու փախիր,
տուր պատին,
քացով խփիր,
կամրջից նետիր,
կթռնի…
(Փորձս թույլ է տալիս
ամենայն պատասխանատվությամբ
հայտարարել` կթռնի:
Քանի՞ գլխանի է, որ չթռնի: )

Մահվան հայցը մեկն է.
նա գլխագին է պահանջում:
Ես դատարանում հռհռում եմ,
թավալվում գետնին,
հիստերիկ ծիծաղից գալարվում,
վազում առաստաղով մեկ,
կախվում դատավորի ականջներից,
մուրճն իջեցնում գլխին,
թռցնում օդ, բռնում,...
Հեհեեե~, մահը գլխագին է պահանջում,
մահը մոռացել է`
ես գլուխ չունեմ:

Վերջերս կյանքը թեթև եմ տանում …

Վիզս կլանում է զգլխիչ գարունը,
գարնանը 97%-ով մեծանում էշարունակվելու վտանգը.
թու-թու-թու…

Գլուխս գնաց…
Գնաց, գնաց, գնաց, …
Տա՞թ …
Տու-տու-տու…

1 комментарий:

Mushegh Yuzbashyan комментирует...

Լավն էր :) :) խենթուկ ես, չնայած չեմ տեսել երբեք, բայց ոնց-որ հարազատս լինես...